Cobeer
Administrator
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:33, 01 Wrz 2008 Temat postu: REGULAMIN |
|
Rejestrując się na forum jesteś zobowiązany do zapoznania się z regulaminem, zaakceptowaniem i dostosowaniem się do jego punktów.
Ogólny Regulamin:
1. Użytkownikiem Forum może zostać każdy.
2. Każdy użytkownik ma prawo zgłaszać potrzebę powstania nowego tematu na forum proponując swój pomysł w tym dziale.
3. Pamiętaj o kulturalnym zachowaniu na forum wobec innych użytkowników, to w jaki sposób napiszesz swój komentarz będzie jedynie świadczyło o poziomie jaki prezentujesz. Wulgaryzmy nie będą akceptowane!!!
4. Osoby które swoimi wypowiedziami szkodzą naszemu Forum będą karane ostrzeżeniami, lub nawet banami.
5. Pamiętaj o dokładnym czytaniu (ze zrozumieniem) tematu i jego komentarzy.
6. Sygnaturki na forum zostały wyłączone.
7. Pisz swoje posty tylko i wyłącznie w przeznaczonym do tego temacie forum.
8. Nigdy nie pisz komentarzy nic nie wprowadzających do tematu. Jeśli nie wiesz o czym pisać nie pisz wcale.
9. Nabijanie postów poprzez pisanie bezsensownych komentarzy będzie karane warnami, forum nie jest śmietnikiem!!!
10. Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy taki nie został już poruszony. Powtarzające się tematy będą przenoszone do śmietnika.
11. Pisz swoje komentarze bez błędów, język polski nie jest trudny, a jeżeli masz z nim kłopot napisz najpierw na ''brudno'' np. w Wordzie, usuń błędy, skopiuj i dopiero opublikuj.
Możesz również skorzystać z przeglądarki internetowej Firefox 2.0 lub 3.0 wykrywającej błędy ortograficzne.
12. Nie pisz kilku postów pod rząd. Jeśli masz ochotę coś dodać do swojej wypowiedzi po prostu edytuj swój komentarz.
13. Rozmiar Twojego avatara nie może przekraczać 100x100 pikseli.
14. Pisząc posta możesz zamieścić w nim obrazki, ale pamiętaj o tym aby nie przesadzać i w tej sytuacji aby Twój komentarz nie zajmował pół strony forum. To samo tyczy się emotek, używaj ich tak aby inni użytkownicy rozumieli Twoje intencje.
15. Tworząc temat zastanów się czy będzie on wzbudzał zainteresowanie innych użytkowników. Mało popularne tematy będą usuwane do śmietnika.
16. Jeśli masz ochotę zareklamować swoją stronę internetową, swoje forum zgłoś się najpierw do Administratora forum w celu zapytania o taką możliwość.
17. Nie pytaj i nie zamieszczaj linków z treścią erotyczną\pornograficzną, faszystowską, niezgodnych z prawem i obraźliwą to się tyczy także linków z nielegalnym rozprowadzaniem gier, cracków, seriali itp. (piractwo).
18. Każdy użytkownik w pełni odpowiada za treść swojego komentarza.
19. Nie dostosowanie się do forum, łamanie jego punktów będzie karane ostrzeżeniami, a w najgorszych przypadkach BANEM na FORUM.
20. Redakcja zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu , który ze skutkiem natychmiastowym obejmuje wszystkich użytkowników.
Administratorzy i Moderatorzy:
1. Administrator i Moderator forum może w uzasadnionych przypadkach usuwać posty i tematy.
2. Administratorzy i Moderatorzy forum mają prawo do edytowania postów użytkowników.
3. Administratorzy i Moderatorzy forum mają prawo do udzielenia ostrzeżeń użytkownikom łamiącym regulamin forum.
4. Administratorzy i Moderatorzy forum mają prawo do bezpowrotnego banowania użytkowników łamiących w rażący sposób regulamin forum.
5. Administratorzy i Moderatorzy forum mają prawo również do łączenia tematów, dzielenia tematów, przesuwania tematów, przyklejania tematów i ich zamykania.
6. Administratorzy i Moderatorzy forum mają obowiązek usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem, usuwać posty uznane za reklamę bądź posty działające szkodliwie na rzecz serwisu, usuwać posty, tematy nic nie wnoszące do dyskusji.
7. Administratory i Moderatorzy forum nie mają obowiązku wdawać się w dyskusję na temat podjętych decyzji.
Na podstawie Regulaminu winningeleven2002online
Ostatnio zmieniony przez Cobeer dnia Pon 23:02, 01 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|